»Na gradbišču železniške postaje smo doslej preživeli kar 130 dni, opravili smo 1.100 ur. V povprečju smo bili po trije pirotehniki tukaj. Vse skupaj smo raznih železnih ostankov in tega odkrili pa kar preko 16 ton. Res pa je, da tudi po uničenju te bombe, nevarnost še ne bo povsem mimo. Pregledati moramo še tretjino gradbišča, predvsem tam, kjer so zdaj parkirišča.«
»Gre za topovsko granato 305 milimetrov avstrijske izdelave iz prve svetovne vojne.«
»V njej je 27 kilogramov razstreliva, streljali pa so z razdalje do 11 kilometrov.«
»Na tem območju padlo okoli 600 letalskih bomb in je mogoče, da jih je deset odstotkov zatajilo.«
»Gre za letalske bombe. Najpogosteje so tu odmetavali 250-kilogramske in 500-kilogramske avionske bombe.«
»Gre za klasično 250-kilogramsko aviobombo z dvema mehanskima vžigalnikoma – sprednjim in zadnjim. Vžigalnika sta videti kar v dobrem stanju. Če se vžigalnika ne bo dalo odviti, sledi naslednja faza – uničenje s kumulativnim trakom.«
»Da ne bo kdo mislil, če se je zdaj končalo tako lepo, da bo enako tudi v nedeljo. Druga bomba ima precej več razstreliva in tudi ta način, ki smo ga načrtovali, da jo zakopano razstrelimo, če je ne bi mogli odviti, ne pride v poštev.«
»V 99,9 odstotka iztečejo, kot je treba.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju